Περίπου 29 εκατ. οχήματα ντίζελ στην Ευρώπη που εκπέμπουν ρυπογόνα αέρια πάνω από το όριο

Περίπου 29 εκατ. οχήματα ντίζελ στην Ευρώπη που εκπέμπουν ρυπογόνα αέρια πάνω από το όριο

Thermogas

Περίπου 29 εκατομμύρια οχήματα εξοπλισμένα με κινητήρες ντίζελ που κυκλοφορούν στην ΕΕ εκπέμπουν ρυπογόνα αέρια πολύ περισσότερα από το επιτρεπόμενο όριο, υποστηρίζεται σε μελέτη της μη κυβερνητικής οργάνωσης Transport & Environment που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, με την ευκαιρία της πρώτης επετείου του σκανδάλου Volkswagen.

Πριν από έναν χρόνο, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen παραδεχόταν πως κατέφυγε σε λογισμικά για να χειραγωγήσει τα τεστ εκπομπών καυσαερίων των οχημάτων της.

Δεν πρόκειται παρά "για την κορυφή του παγόβουνου", εκτιμά ωστόσο η Transport & Environment (T&E), η οποία επιδιώκει με τη μελέτη αυτή να "προβάλει τον εντυπωσιακό αριθμό των βρώμικων οχημάτων ντίζελ που κυκλοφορούν στους δρόμους της ΕΕ και τις αδύναμες κανονιστικές ρυθμίσεις για τα οχήματα από τις εθνικές αρχές".

Η T&E συγκέντρωσε τα δεδομένα για 230 μοντέλα, τα οποία έχουν προκύψει από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από τις κυβενήσεις της Γαλλίας, της Βρετανίας και της Ιταλίας μετά το "Dieselgate", καθώς και από ορισμένες δημόσιες βάσεις δεδομένων.

Περισσότερα από τέσσερα στα πέντε οχήματα με προδιαγραφές Euro 5 που πωλήθηκαν από το 2010 έως το 2014 παράγουν ποσότητες υπερτριπλάσιες από τις προδιαγραφές που αναφέρονται για τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τις εργαστηριακές δοκιμές, υπολόγισε η μκο.

Από τα οχήματα Euro 6, τα οποία πωλούνται από το 2015, τα δύο τρίτα εκπέμπουν έως και πάνω από τις τριπλάσιες ποσότητες σε σχέση με το προσδιορισμένο όριο.

Τα οχήματα αυτά κυκλοφορούν κυρίως στους δρόμους της Γαλλίας (5,5 εκατ.) και της Γερμανίας, (5,3 εκατ.), στη Βρετανία (4,3 εκατ.) και στην Ιταλία (3,1 εκατ.).

Στην κορυφή των χειρότερων ρυπαντών, η T&E βάζει την Renault-Dacia, αποδίδοντάς της τον τίτλο των πιο "βρώμικων" κινητήρων για τις προδιαγραφές Euro 5, με εκπομπές στους δρόμους σχεδόν οκταπλάσιες από το όριο που έχει προσδιοριστεί με βάση τις εργαστηριακές δοκιμές. Ακολουθούν οι Land Rover, Hyundai, Opel-Vauxhall και Nissan.

Τα οχήματα αυτών των κατασκευαστών που ελέγχθηκαν εκπέμπουν συνεπώς περισσότερους ρύπους από τα οχήματα της Volkswagen.

Η γερμανική εταιρεία τα πάει μάλλον καλά με τα οχήματα προδιαγραφών Euro 6, μια κατηγορία στην οποία οι μάρκες της είναι μεταξύ των λιγότερο ρυπογόνων.

Η ιταλική Fiat είναι αυτή που τα πάει λιγότερο καλά, καθώς οχήματά της (περιλαμβανομένων οχημάτων της μάρκας Alfa Romeo, καθώς και της Suzuki, τα οποία εφοδιάζει με κινητήρες) εκπέμπουν έως και 15 φορές περισσότερα ρυπογόνα αέρια από το όριο που έχει προσδιοριστεί στο εργαστήριο. Η Renault-Dacia-Nissan ακολουθεί (14 φορές περισσότερες εκπομπές) και μετά η Opel-Vauxhall και η Hyundai.

liberal.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

B2Green
By B2Green.gr 18:50, 19/09/2016
Πράσινη ανάπτυξη για όλους
The Solar Future Greece 2019
Bravo Awards 2019
INVENT ICT
ΕΛΙΠΥΚΑ - 1ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Climatherm Energy 2020»
Verde.Tec 2020»
B2Green.gr Εγγραφή Newsletter

Επίσημοι Υποστηρικτές Των:

Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών
Ashrae Hellenic Chapter
Ελληνικό Ινστιτούτο Παθητικού Κτιρίου
Association of Energy Engineers - Ελληνικό Παράρτημα
Institute of Zero Energy Buildings
Πανελλήνιος Σύλλογος Πιστοποιημένων Ενεργειακών Επιθεωρητών - ΠΣΥΠΕΝΕΠ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Μόνωσης - ΠΣΕΜ
Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας - ΕΒΗΕ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διογκωμένης Πολυστερίνης - ΠΑ.ΣΥ.ΔΙ.Π.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων - ΠΟΕΒΥ
Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου - ΣΕΚΑ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Προστασίας Περιβάλλοντος - ΠΑΣΕΠΠΕ
ΠΟΒΑΣ
ΚΑΠΕ EnergyHUBforALL