Επικροτώντας την οικολογική συνείδηση

Επικροτώντας την οικολογική συνείδηση

Building Green Open Space 2018

Να κάνεις κάτι καλό για το περιβάλλον και παράλληλα να εξοικονομείς χρήματα: όλο και περισσότεροι έμποροι και αλυσίδες καταστημάτων προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες, προσφέροντας οικονομικά κίνητρα.

Εταιρείες που πουλούν καφέ to go, σουπερμάρκετ αλλά και αλυσίδες με ρούχα επιβραβεύουν τους καταναλωτές για την οικολογική συμπεριφορά τους. Για παράδειγμα, ο καφές για το δρόμο είναι κόκκινο πανί για τους ακτιβιστές που δραστηριοποιούνται στην προστασία του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με στοιχεία της ομοσπονδιακής γερμανικής κυβέρνησης κάθε χρόνο χρησιμοποιούνται 2,8 δισεκατομμύρια κυπελλάκια για καφέ. Διάφορες εταιρείες εν τω μεταξύ επιβραβεύουν καταναλωτές, οι οποίοι αντί να χρησιμοποιούν τα ειδικά κυπελλάκια για καφέ, χρησιμοποιούν δικά τους φλυτζάνια ή κούπες του καφέ.

Τα βενζινάδικα της Aral από τις αρχές Φεβρουαρίου δίνουν 10 σεντ στους πελάτες που φέρνουν μαζί τους το δικό τους φλιτζάνι για τον καφέ. Την ίδια τακτική ακολουθούν τα McDonalds αλλά και οι γερμανικοί φούρνοι Kamps. Τα Starbucks μάλιστα δίνουν 30 σεντ. «Αυτού του είδους η στρατηγική ενισχύει την εικόνα των εταιρειών προς τα έξω. Οι πελάτες περιμένουν από τις εταιρείες να κάνουν κάτι θετικό προς όφελος του περιβάλλοντος», εξηγεί ο Μάρτιν Φασνάχτ, ειδικός σε θέματα μάρκετινγκ από το οικονομικό πανεπιστήμιο WHU.

Στόχος οι πωλήσεις αλλά και θετικά αποτελέσματα για το περιβάλλον

O Τόμας Φίσερ από την περιβαλλοντική οργάνωση DUH χαιρετίζει αυτή την στρατηγική, ωστόσο δεν είναι απολύτως ικανοποιημένος. Πολλές εταιρείες ακολουθούν αυτή την τακτική, αλλά δεν την προβάλλουν όπως θα έπρεπε ώστε να γίνει ευρύτερα γνωστή. Για τον Γερμανό ειδικό, σε κάποιες περιπτώσεις δεν πρόκειται για πραγματικό ενδιαφέρον για το περιβάλλον, αλλά απλώς για μια προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας της εταιρείας.

Στην επιβράβευση των πελατών έχουν περάσει και μεγάλα γερμανικά σουπερμάρκετ όπως τα REWE και τα Penny. Στα τελευταία, όποιος φέρνει μαζί του την δική του τσάντα για τα ψώνια επιβραβεύεται με 10 σεντ.

Τέλος, και μεγάλες αλυσίδες ρούχων όπως είναι τα H&M έχουν αποφασίσει να δέχονται παλιά ρούχα για ανακύκλωση από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία και να δίνουν 15% έκπτωση στους πελάτες τους. Παρόμοια είναι και η τακτική της εταιρείας Adler. «Ο κύριος στόχος των εταιρειών αυτών είναι να πουλήσουν περισσότερα ρούχα», αποφαίνεται ο Μάρτιν Φασνάχτ. Ωστόσο μπορούν να υπάρξουν και θετικά αποτελέσματα για το περιβάλλον και στο μέλλον τα αποτελέσματα αυτά να πολλαπλασιαστούν.

skai.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

B2Green
By B2Green.gr 16:15, 20/04/2017
Σύγχρονα Θέματα Ηλεκτροκίνησης
Domotec & Building Green 2018
NanoDomi-versity: Σεμινάρια κορυφαίων προϊόντων Φωτοβολταϊκών - Αντλιών θερμότητας

Investing in energy efficiency - IENE
11th International Scientific Conference on Energy and Climate Change
B2Green.gr Εγγραφή Newsletter

Επίσημοι Υποστηρικτές Των:

Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών
Ashrae Hellenic Chapter
Ελληνικό Ινστιτούτο Παθητικού Κτιρίου
Association of Energy Engineers - Ελληνικό Παράρτημα
Institute of Zero Energy Buildings
Πανελλήνιος Σύλλογος Πιστοποιημένων Ενεργειακών Επιθεωρητών - ΠΣΥΠΕΝΕΠ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Μόνωσης - ΠΣΕΜ
Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας - ΕΒΗΕ
Πανελλήνια Ομοσπονδία Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων - ΠΟΕΒΥ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Προστασίας Περιβάλλοντος - ΠΑΣΕΠΠΕ
ΚΑΠΕ EnergyHUBforALL
ΚΑΠΕ Enerfund