«Πονοκέφαλος» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες η κατάρρευση των οχημάτων ντίζελ

«Πονοκέφαλος» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες η κατάρρευση των οχημάτων ντίζελ

Η επιτάχυνση της κατάργησης του πετρελαίου ντίζελ, που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης των καυσίμων, υπονομεύει τα σχέδιά τους να πετύχουν τους στόχους για τις εκπομπές CO2 που έχει θέσει η ΕΕ, αλλά και την προσπάθειά τους να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα.

Όπως σημειώνει το Reuters, τα στελέχη που συγκεντρώθηκαν σήμερα στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης δήλωσαν πως έχουν τις εξής δύσκολες επιλογές: να επανασχεδιάσουν υπάρχοντα οχήματα με τεράστιο κόστος, να περιορίσουν τις πωλήσεις ορισμένων κερδοφόρων μοντέλων. ή να βάλουν σε κίνδυνο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε πρόστιμα.

Άλλοι προσκολλώνται στην ελπίδα ότι η εικόνα των τελευταίων Euro 6 diesel μπορεί να αποκατασταθεί.

«Ανησυχώ», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Ματίας Μιούλερ σε συνέντευξη στο Reuters.
«Αλλά είναι δική μας δουλειά να λύσουμε αυτά τα προβλήματα», είπε. «Είμαι πεπεισμένος ότι το ντίζελ θα αναβιώσει».

Ωστόσο μια σειρά από δυσοίωνα πρωτοσέλιδα και οι αυξανόμενες πιθανότητες για άμεση απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ επηρεάζουν τις πωλήσεις.

Ενώ οι πετρελαιοκινητήρες παράγουν περισσότερο τοξικά οξείδια του αζώτου και σωματίδια σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, η αποτελεσματικότητά τους εντούτοις έχει συμβάλει στη μείωση των αερίων θερμοκηπίου. Καθώς όμως οι καταναλωτές αποφεύγουν τους πετρελαιοκινητήρες, περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι πιθανότερο να μην πετύχουν τους αυστηρότερους στόχους της ΕΕ σε ό,τι αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα τεθούν σε ισχύ το 2020-21.

Οι πωλήσεις των οχημάτων ντίζελ υποχώρησαν κατά 8% στην Ευρώπη το 2017, μειώνοντας το μερίδιο αγοράς στο 44% από 55% το 2011. Συνεπεία τούτου οι εκπομπές CO2 των νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν στη Βρετανία για πρώτη φορά σε 17 χρόνια.

Στη Γερμανία οι πωλήσεις ντιζελοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν ακόμα 19% τον περασμένο μήνα και κατά 24% στη Βρετανία, καθώς οι ανησυχίες για μείωση της αξίας των μεταχειρισμένων θα οδηγούσαν στην κατάρρευση των ντίζελ.

newmoney.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

B2Green
By B2Green.gr 11:48, 06/03/2018

ΚΑΠΕ Enerfund
Renpower Greece 2018
Verde.Tec 2019
Via Expo
B2Green.gr Εγγραφή Newsletter

Επίσημοι Υποστηρικτές Των:

Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών
Ashrae Hellenic Chapter
Ελληνικό Ινστιτούτο Παθητικού Κτιρίου
Association of Energy Engineers - Ελληνικό Παράρτημα
Institute of Zero Energy Buildings
Πανελλήνιος Σύλλογος Πιστοποιημένων Ενεργειακών Επιθεωρητών - ΠΣΥΠΕΝΕΠ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Μόνωσης - ΠΣΕΜ
Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας - ΕΒΗΕ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διογκωμένης Πολυστερίνης - ΠΑ.ΣΥ.ΔΙ.Π.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων - ΠΟΕΒΥ
Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου - ΣΕΚΑ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Προστασίας Περιβάλλοντος - ΠΑΣΕΠΠΕ
ΚΑΠΕ EnergyHUBforALL