Main Menu

εξοικονόμηση - ενέργεια - ΑΠΕ - θέρμανση - δόμηση - περιβάλλον
ενημέρωση - business - τεχνολογία - οδηγός αγοράς


ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ροή ενημέρωσης του B2Green έχει μεταφερθεί στο news.B2Green.gr

Εξοικονομώ-Αυτονομώ με Europa

Μέχρι το τέλος του 2018 οι μπουλντόζες στο αεροδρόμιο στο Καστέλι

Μέχρι το τέλος του 2018 οι μπουλντόζες στο αεροδρόμιο στο Καστέλι

Civiltech

Μέχρι και το τέλος του 2018 είναι πολύ πιθανόν να μπουν οι μπουλντόζες στο αεροδρόμιο στο Καστέλι, ένα από τα σημαντικότερα αναπτυξιακά έργα της χώρας.

Ήδη η σύμβαση μετά την απόφαση του υπουργού Υποδομών και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εκτιμάται ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα κατατεθεί προς έγκριση στη Βουλή.

Ανάδοχος του έργου έχει αναδειχτεί η αναδείχτηκε η ΤΕΡΝΑ με την ινδική GMR, ενώ το κατασκευαστικό κόστος που προσέφερε φτάνει τα 480 εκατ. ευρώ, περίπου 50% χαμηλότερο από το εκτιμώμενο κατασκευαστικό κόστος του έργου που υπολογιζόταν σε 850 εκατ. ευρώ.

Τα τέλη χρήσης είναι κάτω από τα 20 ευρώ ενώ το ελληνικό δημόσιο θα διατηρήσει το 46% του μετοχικού ποσοστού του νέου αεροδρομίου.

Το νέο αεροδρόμιο χαρακτηρίζεται ζωτικής σημασίας για την Κρήτη, δεδομένου ότι θα αντικαταστήσει το υπάρχον αεροδρόμιο του Ηρακλείου, το οποίο είναι το 2ο μεγαλύτερο της Ελλάδας με 7,5 εκατ. επιβάτες.

Tο αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει ένα διάδρομο κατηγορίας Ε, μήκους 3.200 μέτρων, ένα τροχόδρομο παράλληλο με τον διάδρομο κατηγορίας Ε πλάτους 23 μέτρων, με πρόβλεψη για μελλοντική κατασκευή και δεύτερου τροχόδρομου, τρεις κατ' ελάχιστο συνδετήριους τροχόδρομους υψηλής ταχύτητας και δύο κατ' ελάχιστον συνδετήριους τροχόδρομους μεταξύ του Αεροδρομίου και του Στρατιωτικού Αεροδρομίου.

Προβλέπονται, επίσης, 27 θέσεις στάθμευσης στην πίστα, με δυνατότητα Αυτόνομης Προσέγγισης και Απομάκρυνσης, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών για κάθε Θέση Στάθμευσης (έναντι 25 που ήταν ο ελάχιστος επιτρεπτός αριθμός κατά τη Διακήρυξη) και δεκαεννέα Αίθουσες Αναμονής Επιβατών (έναντι 12 που ήταν ο ελάχιστος επιτρεπτός αριθμός κατά τη Διακήρυξη).

Στο αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με τον Βόρειο και Νότιο Οδικό άξονα της Κρήτης, ήτοι του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18 χιλιομέτρων περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του Νέου Αεροδρομίου Καστελίου με τον Βόρειο Οδικό άξονα της Κρήτης στην περιοχή της Χερσονήσου. Για τη σύνδεση με το Νότιο Οδικό άξονα της Κρήτης προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ. περίπου, διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με Λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το Αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο - Αρκαλοχώρι - Βιάννος.

insider.gr

B2Green
By B2Green.gr 11:37, 16/10/2018

Δημοφιλέστερα άρθρα