«Προεκλογικός» έλεγχος Σπίρτζη στα ταμειακά διαθέσιμα της Εγνατίας Οδού

«Προεκλογικός» έλεγχος Σπίρτζη στα ταμειακά διαθέσιμα της Εγνατίας Οδού

Να ελέγξει τα ταμειακά διαθέσιμα της Εγνατίας Οδού, ύψους 188 εκατομμυρίων ευρώ, επιχειρεί ο υπουργός Υποδομών για την υλοποίηση έργων με έντονο προεκλογικό άρωμα τα οποία δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο της εταιρείας.

Ο Χρήστος Σπίρτζης έστειλε επείγουσα επιστολή στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας στις 10 Ιανουαρίου, απευθύνοντας προειδοποίηση να μην δεσμευθούν τα διαθέσιμα της Εγνατίας για έργα βαριάς συντήρησης, παρά το γεγονός πως αυτά είναι απαραίτητα.

Μεταξύ των έργων που θέλει ο υπουργός να κατασκευαστούν είναι η τοποθέτηση ξύλινου δαπέδου στο παραλιακό μέτωπο της Θεσσαλονίκης, από το λιμάνι έως το Λευκό Πύργο, στα πρότυπα της ανάπλασης της νέας παραλίας της πόλης.

Εξετάζεται επίσης η αναβάθμιση τελωνείων, η κατασκευή οδικών αξόνων στη βόρεια Ελλάδα και η κατασκευή διοδίων στις εισόδους της χώρας.

Η απαίτηση του κου Σπίρτζη εκδηλώνεται σε μία περίοδο στην οποία η Εγνατία Οδός έχει μεγάλα έξοδα, δεδομένου πως βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή σταθμού διοδίων στο Στρυμονικό Σερρών, ενώ σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή τριών ακόμα σταθμών στην Καβάλα, το Αρδάνιο Έβρου και τα Σιάτιστα Κοζάνης.

Στην Εγνατία Οδό δεν έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ εργασίας βαριάς συντήρησης, οι οποίες αφορούν πρωτίστως στην αλλαγή οδοστρώματος. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που εφαρμόζονται διεθνώς πρέπει να λαμβάνουν χώρα κάθε 8 χρόνια. Τα νεότερα τμήματα του οδοστρώματος στην Εγνατία μετρούν ήδη 9 έτη ζωής.

Η επιστολή του υπουργού Υποδομών εντάσσεται στην προσπάθειά του να εκτροχιάσει το διαγωνισμό για την παραχώρηση του οδικού άξονα σε ιδιώτες, ο οποίος αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση.

Είναι ενδεικτικό πως αρνείται να υπογράψει κοινή υπουργική απόφαση για τη λειτουργία των σταθμών διοδίων στην Ασπροβάλτα και το Ωραιόκαστρο στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι είναι έτοιμοι, παρά το γεγονός πως ο υπουργός Οικονομικών έχει υπογράψει την απόφαση.

Στο τέλος Δεκεμβρίου έστειλε εγκύκλιο στην Εγνατία Οδό, αναβάλλοντας την αύξηση της τιμής των διοδίων και διατηρώντας την απαλλαγή των μόνιμων κατοίκων της Βόρειας Ελλάδας από την υποχρέωση καταβολής διοδίων.

Την ίδια περίοδο είχε λάβει απόφαση με την οποία το σύνολο του προσωπικού της Εγνατίας Οδού μπορούσε να μεταφερθεί σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, δίνοντας μάλιστα τη δυνατότητα μεταφοράς 4 μηχανικών πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Κοζάνη, παρά το γεγονός πως εδώ και πέντε έτη δεν υπάρχει καν γραμμή τρένου.

Η μηδενική πρόοδος στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού αναμένεται να απασχολήσει τους επικεφαλής των θεσμών οι οποίοι επιστρέφουν στην Αθήνα τη Δευτέρα.

skai.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

Building Green Open Space 2019
B2Green
By B2Green.gr 12:37, 17/01/2019
3DR - Μελέτη στατικής επάρκειας αυθαιρέτου
Συνέδριο Αντισεισμικής Μηχανικής 2019
12th International Scientific Conference on Energy and Climate Change
ΟΙΚΟΔΟΜΗ EXPO 2019
14o ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ»
B2Green.gr Εγγραφή Newsletter

Επίσημοι Υποστηρικτές Των:

Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών
Ashrae Hellenic Chapter
Ελληνικό Ινστιτούτο Παθητικού Κτιρίου
Association of Energy Engineers - Ελληνικό Παράρτημα
Institute of Zero Energy Buildings
Πανελλήνιος Σύλλογος Πιστοποιημένων Ενεργειακών Επιθεωρητών - ΠΣΥΠΕΝΕΠ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Μόνωσης - ΠΣΕΜ
Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας - ΕΒΗΕ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διογκωμένης Πολυστερίνης - ΠΑ.ΣΥ.ΔΙ.Π.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων - ΠΟΕΒΥ
Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου - ΣΕΚΑ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Προστασίας Περιβάλλοντος - ΠΑΣΕΠΠΕ
ΠΟΒΑΣ
ΚΑΠΕ EnergyHUBforALL