Πετρελαιοκίνηση: Έχουν ζωή για άλλα 30 χρόνια, δηλώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Πετρελαιοκίνηση: Έχουν ζωή για άλλα 30 χρόνια, δηλώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Thermogas

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να βλέπουν με σκεπτικισμό ακόμη και τα πιο σύγχρονα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, και αδιάψευστος μάρτυρας σε αυτό είναι η πτωτική πορεία και τα συνεχώς μειωμένα μερίδια των ντίζελ μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά. Το 2016, το μερίδιο των ντίζελ μοντέλων άγγιξε το 50% ενώ, το 2017, το ποσοστό των πετρελαιοκίνητων μοντέλων έπεσε στο 44%.

Το 2018, τα ντίζελ έκαναν μια ανεπανάληπτη «βουτιά» πέφτοντας στο 36%, ενώ, και φέτος τα ντίζελ μοντέλα συνεχίζουν την εμπορική τους «κατρακύλα»: το πρώτο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις των ντίζελ αυτοκινήτων αφορούσαν μόλις το 31,2% επί του συνόλου των ταξινομήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μπορεί οι πετρελαιοκινητήρες να έχουν βρεθεί τα τελευταία χρόνια στο μάτι του κυκλώνα – ιδιαίτερα μετά το σκάνδαλο με τα παραποιημένα λογισμικά που ξέσπασε το 2015 – όμως, όπως, φαίνεται, αρκετές μεγάλες εταιρείες, παράλληλα με την ταχύτατη ανάπτυξη των νέων μορφών ενέργειας ( ηλεκτροκίνηση, φυσικό αέριο, υδρογόνο) συνεχίζουν να ποντάρουν ( και να εξελίσσουν) στους ντίζελ κινητήρες, μιας και θεωρούν ότι ακόμη είναι πολύ νωρίς για να αντικατασταθούν.

Ακόμη και οι πιο πολυτελείς ευρωπαϊκές φίρμες πιστεύουν ότι, η σύγχρονη πετρελαιοκίνηση που τηρεί τις πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, έχουν να προσφέρουν αρκετά στην αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ δεν τίθεται κανένας λόγος κατάργησης τους, μιας και όπως αναφέρουν, οι εκπομπές CO2 είναι πολύ πιο κάτω από αυτές των βενζινοκινητήρων.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνονται και από την BMW, η οποία θεωρεί ότι, οι πετρελαιοκινητήρες έχουν ζωή για τουλάχιστον άλλα 20 χρόνια, κάτω από τα καπό των μοντέλων της. Μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο τεχνικός διευθυντής της BMW ανέφερε, ότι, η πετρελαιοκίνηση είναι ακόμη απαραίτητη, και ότι, ακόμη και αν το 2025 το 20% των πωλήσεων της BMW προέρχεται από τα ηλεκτρικά της μοντέλα, αυτό σημαίνει ότι, το 80% των μοντέλων της θα διαθέτουν κινητήρας εσωτερικής καύσης.

Mάλιστα, τόνισε, ότι, η ηλεκτροκίνηση και τα Plug-in θα αγκαλιαστούν περισσότερο στην Ευρώπη, παρά σε χώρες της Ασίας, όπου οι υποδομές σε ταχυφορτιστές είναι ακόμη στα σπάραγμα. Για αυτό το λόγο και η βαυαρική φίρμα θα συνεχίσει να επενδύει στα ντίζελ μοτέρ, κυρίως στα τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα για τα πιο μεγάλα μοντέλα της.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Mercedes-Benz, η οποία, μπορεί να ετοιμάζει μπαράζ ηλεκτρικών μοντέλων τα επόμενα χρόνια, όμως, παράλληλα, αναπτύσσει και επενδύει στην εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρων όπου οι «ένοχες» εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) είναι πολύ πιο κάτω από το νόμιμο όριο, ενώ σε συνδυασμό με μελλοντικά υβριδικά συστήματα, οι ρύποι μειώνονται δραματικά.

tanea.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

B2Green
By B2Green.gr 19:28, 04/07/2019
The Solar Future Greece 2019
Bravo Awards 2019
INVENT ICT
ΕΛΙΠΥΚΑ - 1ο Συνέδριο Πυροπροστασίας Κατασκευών
Climatherm Energy 2020»
Verde.Tec 2020»
Energy Commodities 2020»
B2Green.gr Εγγραφή Newsletter

Επίσημοι Υποστηρικτές Των:

Σύνδεσμος Εταιριών Φωτοβολταϊκών
Ashrae Hellenic Chapter
Ελληνικό Ινστιτούτο Παθητικού Κτιρίου
Association of Energy Engineers - Ελληνικό Παράρτημα
Institute of Zero Energy Buildings
Πανελλήνιος Σύλλογος Πιστοποιημένων Ενεργειακών Επιθεωρητών - ΠΣΥΠΕΝΕΠ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Μόνωσης - ΠΣΕΜ
Ένωση Βιομηχανιών Ηλιακής Ενέργειας - ΕΒΗΕ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διογκωμένης Πολυστερίνης - ΠΑ.ΣΥ.ΔΙ.Π.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Εμπόρων & Βιοτεχνών Υαλοπινάκων - ΠΟΕΒΥ
Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου - ΣΕΚΑ
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Προστασίας Περιβάλλοντος - ΠΑΣΕΠΠΕ
ΠΟΒΑΣ
ΚΑΠΕ EnergyHUBforALL