ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ροή ενημέρωσης του B2Green έχει μεταφερθεί στο news.B2Green.gr
O πετρελαϊκός κολοσσός Eni επενδύει στην ηλεκτροκίνηση
Διαβάστε σχετικά:
Τελευταία άρθρα B2Green
- Στην εκκίνηση μεγάλες επενδύσεις για την αποθήκευση ενέργειας
- Ν. Τσεμάνης: Χωροταξικοί απολογισμοί
- Ο κατάλογος με τις αιτήσεις επενδυτών ΑΠΕ, κύκλου Δεκεμβρίου
- Ποιες επιχειρήσεις επαναλειτουργούν τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου • Λίστα
- ΠΟΜΙΔΑ: Να δημοσιευτεί άμεσα η απόφαση με τους ΚΑΔ για τη μείωση μισθωμάτων
Στον δρόμο προς την ανάπτυξη και την εδραίωση του ηλεκτρισμού, ως πηγή ενέργειας για τις προσωπικές και όχι μόνο μεταφορές, εστιάζουμε στα δεκάδες πρακτικά και τεχνικά ζητήματα που ανακύπτουν κατά καιρούς, αγνοώντας όμως ένα, το οποίο είναι αρκετά σημαντικό.
Σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον, έχουμε αλήθεια αναρωτηθεί τι θα απογίνουν οι πετρελαϊκές εταιρείες; Όχι, δεν μας έπιασε ξαφνικά ο πόνος για τις πολυεθνικές με τα δισεκατομμύρια ετήσιου τζίρου, ωστόσο αν λάβει κανείς υπόψη ότι ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας και της γεωστρατηγικής βασίζεται εμμέσως πλην σαφώς σε αυτές, αντιλαμβάνεται κανείς ότι η προσαρμογή σε αυτό το νέο γίγνεσθαι, πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
Φυσικά αυτό δεν είναι κάτι που το ανακαλύψαμε εμείς, το γνωρίζουν και οι εταιρείες αυτές, καθότι δεν είναι ακριβώς το μπακάλικο της γειτονιάς σε ότι αφορά στην χάραξη της στρατηγικής τους.
Ήδη, ΒP και Shell έχουν προβεί σε κινήσεις προετοιμάζοντας το έδαφος, με την εξαγορά εταιρειών που είχαν στήσει μεγάλα δίκτυα φόρτισης e-οχημάτων, τώρα λοιπόν σε αυτές, προστίθεται και η Ιταλική Eni, η οποία ανακοίνωσε ένα αντίστοιχο πλάνο.
Το αναπτυξιακό αυτό πλάνο, το οποίο θα ξεκινήσει να ξεδιπλώνεται στην ευρύτερη περιοχή του αστικού ιστού της Vicenza, έχει δύο σκέλη και περιλαμβάνει την εγκατάσταση 1000 σταθμών ταχείας φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσα στην πόλη αλλά και στα περίχωρα αυτής, καθώς και την διάθεση οικιακών φορτιστών για προσωπική χρήση από ιδιώτες.
Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα, πέραν των τιμών για τους φορτιστές οικιακής χρήσης, που κοστολογούνται στα 1.000 ευρώ για μια εγκατάσταση ισχύος 3.7 kW και στα 1.700 ευρώ για προσφερόμενη ισχύ 7.4 kW.
Μιλάμε πάντα για οικιακούς φορτιστές, γιατί η φόρτιση στους σταθμούς ανεφοδιασμού ή η συνδρομή για ανταλλαγή μπαταριών, θα χρεώνεται έξτρα φυσικά. Αν νομίζατε ότι η ηλεκτροκίνηση θα μας έρθει "τζάμπα", μάλλον δεν έχετε καταλάβει το πώς λειτουργεί ο κόσμος αυτός...
Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green
Είσαστε επαγγελματίες του χώρου & ψάχνετε για νέους πελάτες;
Σας περιμένουν ήδη στο Run My Project by B2Green!
Περισσότερες πληροφορίες, ΕΔΩ
Διαβάστε επίσης:
Πρόσφατα άρθρα
Ροή άρθρων κατηγορίας
- Ο κατάλογος με τις αιτήσεις επενδυτών ΑΠΕ, κύκλου Δεκεμβρίου
- Αυξήθηκε κατά 10% η μέση τιμή ρεύματος στη χονδρική αγορά
- Αυξήθηκαν 10,6% οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων
- ΕΛΤΑ vs Ιδιωτών για τις «ταχυδρομικές υπηρεσίες» της ΔΕΗ
- Οι νέες τιμές αναφοράς για τους φωτοβολταϊκούς σταθμούς από τον ΔΑΠΕΕΠ
- ΣΕΦ: Παράταση προθεσμιών λήξης προσφορών σύνδεσης για φωτοβολταϊκά
- Πλωτά αιολικά πάρκα: Τι κάνει άραγε η Ελλάδα που έχει το Αιγαίο;
- Αιολική ενέργεια: Αύξηση ρεκόρ στην Ευρώπη για το 2020 Δείτε περισσότερα...