Main Menu

εξοικονόμηση - ενέργεια - ΑΠΕ - θέρμανση - δόμηση - περιβάλλον
ενημέρωση - business - τεχνολογία - οδηγός αγοράς


Ο εκσυγχρονισμός της ΔΕΗ ξεκινά και στην εμπορία

Ο εκσυγχρονισμός της ΔΕΗ ξεκινά και στην εμπορία

Civiltech

Νέες υπηρεσίες και εφαρμογές που αναβαθμίζουν την εξυπηρέτηση των πελατών, εφαρμόζει η ΔΕΗ με στόχο να συμβαδίσει με τις νέες ανάγκες και τις σύγχρονες συνήθειες των καταναλωτών. Συγκεκριμένα η εμπειρία εξυπηρέτησης της ΔΕΗ αλλάζει με τρεις νέες υπηρεσίες: την εφαρμογή νέου διευρυμένο ωραρίου σε τρία καταστήματα, τη δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα αλλά και την εφαρμογή της αυτόματης ψηφιακής βοηθού της ΔΕΗ.

Πρόκειται για τις πρώτες σημαντικές αλλαγές που κάνουν την εμφάνισή τους στην καθημερινότητα των καταναλωτών στο πλαίσιο της διαδικασίας εκσυγχρονισμού της ΔΕΗ. Πάντα με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της η ΔΕΗ εγκαινιάζει μια σειρά από νέα καινοτόμα προϊόντα, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής και θα διευκολύνουν τις συναλλαγές των καταναλωτών στα καταστήματα.

Όπως δηλώνει ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ αρμόδιος για θέματα Εμπορίας κ. Γιώργος Καρακούσης: "Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας".

Οι τρεις νέες υπηρεσίες

Πιο αναλυτικά οι τρεις νέες υπηρεσίες της ΔΕΗ είναι:

  • Τρία καταστήματα ΔΕΗ με νέο διευρυμένο ωράριο 07:30 π.μ. με 20:00 μ.μ.

Τα καταστήματα ΔΕΗ που λειτουργούν με το νέο διευρυμένο ωράριο είναι, στην Αθήνα, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη το κατάστημα της Τσιμισκή 136. Το απογευματινό ωράριο έχει ήδη εξυπηρετήσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό πελατών.

  • Δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα

Παράλληλα, στα τρία παραπάνω καταστήματα, η ΔΕΗ εφαρμόζει την υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού. Οι καταναλωτές μπορούν να κλείσουν ραντεβού σε ένα από τα καταστήματα που επιθυμούν, και να το επισκεφθούν οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., χωρίς αναμονή.
Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να ακυρώσουν το ραντεβού με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.

  • Νέα εφαρμογή "Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ"

Η νέα εφαρμογή της ΔΕΗ είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Εκεί, οι καταναλωτές πληκτρολογούν το μήνυμά τους και η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά αμέσως στα ερωτήματά τους.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή.

capital.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

B2Green
By B2Green.gr 11:26, 08/07/2020