Main Menu

εξοικονόμηση - ενέργεια - ΑΠΕ - θέρμανση - δόμηση - περιβάλλον
ενημέρωση - business - τεχνολογία - οδηγός αγοράς


ΡΑΕ: Ολοκληρώθηκε η επικαιροποίηση εκκρεμών αιτήσεων για χορήγηση Βεβαίωσης Παραγωγού ΑΠΕ/ΣΗΘΥΑ

ΡΑΕ: Ολοκληρώθηκε η επικαιροποίηση εκκρεμών αιτήσεων για χορήγηση Βεβαίωσης Παραγωγού ΑΠΕ/ΣΗΘΥΑ

Civiltech

Ολοκληρώθηκε η επιβεβαίωση και επικαιροποίηση των αιτημάτων που είχαν υποβληθεί από τον κύκλο του Ιουνίου 2018 έως και τον κύκλο του Δεκεμβρίου 2019, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ).

Η επιβεβαίωση και επικαιροποίηση έγινε μέσω ενός νέου, καινοτόμου πληροφοριακού συστήματος όπου όλοι οι αιτούντες συνδέθηκαν με απόλυτη ασφάλεια και αξιοπιστία μέσω των κωδικών TAXIS μετά από ειδική έγκριση χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας από την ΑΑΔΕ και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ).

Η διαδικασία επιβεβαίωσης/επικαιροποίησης παλαιών αιτημάτων καθιστά την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας τον πρώτο φορέα του τομέα ενέργειας που αναπτύσσει ειδική εφαρμογή με χρήση κωδικών TAXIS και αποτελεί τον προάγγελο του νέου πληροφοριακού συστήματος που βρίσκεται σε εξέλιξη μέσω του οποίου θα πραγματοποιείται η υποβολή των νέων αιτημάτων για χορήγηση Βεβαίωσης Παραγωγού, σύμφωνα με το νόμο 4685/2020.

Η ΡΑΕ, μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη διαδικτυακή Ημερίδα της 12ης Ιουλίου 2020 στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 330 άτομα, εξέδωσε λεπτομερείς οδηγούς χρήσης του πληροφοριακού συστήματος και ταυτόχρονα απάντησε έγκυρα και έγκαιρα σε εκατοντάδες τηλεφωνικές κλήσεις και γραπτά ερωτήματα των ενδιαφερομένων.

Σημειώνεται επίσης ότι και η εταιρεία cosmoONE, θυγατρική του Ομίλου ΟΤΕ, στην οποία ανατέθηκε η ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος της ΡΑΕ, εξυπηρέτησε άμεσα μέσω του πρότυπου help desk που διαθέτει ως πάροχος, όλους τους ενδιαφερόμενους που υπέβαλαν στην εταιρεία τις διευκρινιστικές ερωτήσεις τους.

Η ενεργειακή αγορά ακολουθώντας τις λεπτομερείς οδηγίες της Αρχής ανταποκρίθηκε πλήρως στο νέο περιβάλλον το οποίο ήταν ιδιαίτερα φιλικό, απλό, αξιόπιστο, ασφαλές και λειτουργικό. Το λογισμικό που αναπτύχθηκε ήταν σχεδιασμένο μέσω των ρόλων του «Διαχειριστή» και των «Αντικλήτων» τόσο για εταιρεία με πολύ μικρό αριθμό αιτημάτων, όσο και για μεγάλους ομίλους με εκατοντάδες αιτήματα γεγονός που το κατέστησε εξαιρετικά χρηστικό καλύπτοντας κάθε ανάγκη. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι είχαν τη δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης όλων των εγγράφων και των στοιχείων τους πριν την τελική υποβολή, διαδικασία που έδωσε τη δυνατότητα να χειριστούν ακόμα πιο αποτελεσματικά τα εκκρεμή αιτήματά τους.

Η Αρχή, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες λόγω του ιδιαίτερα αυξημένου φόρτου εργασίας αλλά και της δραματικής της υποστελέχωσης, ανταποκρίθηκε πλήρως χάρη στην άοκνη εργασία των στελεχών της και ανακοινώνει τα ακόλουθα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την επιβεβαίωση/επικαιροποίηση των παλαιών αιτημάτων (κύκλος Σεπτεμβρίου 2018 έως Δεκεμβρίου 2019):

  • Πλήθος αιτημάτων που επιβεβαίωσαν και επικαιροποίησαν το ενδιαφέρον τους: 1.415
  • Εταιρίες που έκαναν εγγραφή (registration) στην εφαρμογή: 323
  • Αντίκλητοι που δηλώθηκαν από τις εταιρείες: 1.070
  • Πλήθος εγγράφων και στοιχείων που αναρτήθηκαν: 11.350
  • Συνολικός όγκος δεδομένων: 43,8 GB
  • Υπενθυμίζεται ότι θα απορριφθούν από την Αρχή όσα αιτήματα δεν επιβεβαιώθηκαν και δεν επικαιροποιήθηκαν από τους ενδιαφερομένους έως τη Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020 και ώρα 17:00.

Η Αρχή αναμένει την ολοκλήρωση της επιβεβαίωσης/επικαιροποίησης των παλαιών αιτημάτων έως τον κύκλο του Ιουνίου 2018 την Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020 και ώρα 17:00.

insider.gr

Δωρεάν προσφορές από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες του Run My Project by B2Green

B2Green
By B2Green.gr 11:48, 09/07/2020